Koulutus

Opiskelijoita

JHL järjestää sekä valtakunnallista että alueellista koulutusta. Valtakunnalliset kurssit järjestetään pääosin JHL-opistolla Helsingissä.

Liiton tai aluetoimiston järjestämistä eri ammattiryhmille kohdistetuista koulutuksista lähetään ilmoitukset kirjeitse ao. ryhmään kuuluville jäsenille. Näistä koulutuksista löydät lisää tietoa JHL:n sivuilta ja hakemuksen pääset täyttämään myös tästä. Lähetä hakemus yhdistykselle.

Yhdistyksen järjestämä koulutus

Yhdistys järjestää jäsenistölleen koulutusta itsenäisesti tai yhdessä seutukunnan muiden JHL:n yhdistysten kanssa. Koulutus toteutetaan usein aluetoimiston kanssa. Jäsenet voivat esittää koulutustoiveitaan toimihenkilöille.

Ammattimerkki

JHL:ssä on otettu käyttöön ammattimerkki, joka on tarkoitettu ammattiin opiskelleille sekä JHL:n hoitoalan ammattimerkki, joka on tarkoitettu sosiaali- ja terveydenhuollon ammattiin opiskelleille.

Yhdistyksemme jakaa valmistuneille merkkejä kevät- tai syyskokouksessa. Jos olet viime vuonna valmistunut ja haluat merkin, ilmoita siitä yhdistyksen sihteerille.

Ammattimerkki

Hoitoalan ammattimerkki