Jäsenedut

Liittymällä yhdistykseemme saat useita jäsenetuja. Etuihin kuuluvat mm. alennukset fysikaalisesta hoidosta ja hieronnasta. Pääset myös alennuksella uimaan vesihelmeen.

Fysikaalinen hoito tai hieronta

Kun käyt fysikaalisessa hoidossa tai hieronnassa saat yhdistykseltä korvausta. Kun käyt fysikaalisessa hoidossa vähintään viisi kertaa ja maksat siitä vähintään 200 euroa, maksaa yhdistys sinulle 60 euroa. Kun käyt hieronnassa vähintään viisi kertaa ja maksat siitä vähintään 100 euroa, maksaa yhdistys sinulle 30 euroa.

Korvaus maksetaan kerran vuodessa, kun toimitat puheenjohtajalle tai sihteerille jäljennöksen laskusta ja maksukuitin sekä ilmoitat oman IBAN-tilinumerosi.

Uimaan Vesihelmeen

Viihdeuimala Vesihelmi

Viihdeuimala Vesihelmessä voit käydä uimassa 3 euron hintaan. Esitä JHL:n jäsenkortisi kassalla.

vesihelmi.fi

Liiton tarjoamat vapaa-ajan edut

Joogaamista

JHL tarjoaa jäsenilleen paljon erilaisia jäsenetuja. Voit tutustua etuihin liiton sivuilla.

JHL:n edut